spot_img

Amenajarea biroului de acasă pentru munca de freelancer

Freelancing-ul este o nouă definiție în ceea ce înseamnă locul de muncă modern. Zilele în care o persoană poate să își câștige existența doar lucrând ore în șir într-un birou au trecut, iar astăzi numeroase servicii pot fi oferite din confortul propriei locuințe. Cu toate acestea, este mai mult decât ideea de a lucra de acasă ce atrage.

Ca și designer, este nevoie să știi cum să creezi acel spațiu care să ofere un cadru ideal pentru a atinge obiectivele afacerii și pentru a livra sarcinile fiecărei zile. Iată în ceea ce urmează câteva idei care te pot ajuta să câștigi clienți freelanceri:

1. Creează aspectul general al spațiului

Detaliul important referitor la freelanceri este acela că aceștia se implică în job-ul lor mult mai mult decât de obicei, fiind plătiți pe oră de clienți din diferite colțuri ale lumii. Pentru a folosi cât mai eficient timpul lor, fii întotdeauna pregătit cu planurile pentru spațiul pe care urmează să îl amenajezi.

Folosirea programelor care pot reda tridimensional respectivul spațiul poate fi cea mai inspirată alegere, un astfel de program oferind rapid un model 3D care poate fi ulterior editat foarte ușor. Reține faptul că aceste persoane nu au timp de pierdut.

2. Stabilește clar bugetul

Nu contează cum ar urma să arate un spațiu, dacă nu îți poți permite din punct de vedere financiar o astfel de investiție. Discută design-ul pentru spațiu și stabilește clar care este bugetul necesar pentru realizarea acelui proiect de amenajări interioare. Începând din acest punct, poți trasa așteptări și te poți concentra cum trebuie pe acele elemente care chiar vor adăuga valoare freelancer-ului în privința proiectului.

3. Amenajează spațiul încât să favorizeze munca

Odată ce ai stabilit design-ul și bugetul, este momentul să discuți despre productivitate. Întreabă clientul despre domeniul în care activează cu business-ul său. Este un asistent virtual? În acest caz este important să te asiguri de faptul că această persoană are acces facil la instrumente de apelare. Conexiunea la internet ar trebui de asemenea să fie excelentă astfel încât să te asiguri că nu vor exista bariere care să stea în calea comunicării cu clienții.

Este vorba despre un scriitor? În acest cazuri combinația dintre masă de lucru și scaun este foarte importantă, dar și sursa luminii. Mai mult decât atât, atunci când vorbim despre un artist confortul este foarte important din vreme ce acesta va sta pe scaun multe ore pentru a lucra. Sursele de lumină sunt de asemenea foarte importante pentru a economisi cu costurile de energie. Este vreo variantă care să favorizeze aerul natural? Toate aceste vor juca un rol important în abilitatea freelancer-ului de a-și îndeplini sarcinile.

5. Acordă atenție detaliilor

Atunci când vine vorba de a lucra de acasă, detaliile chiar contează. Spre exemplu amplasarea unui frigider sau a unui recipient cu apă în apropierea spațiului de lucru va reduce nevoia persoanei de a merge la bucătărie pentru doar câteva îmbucături. De asemenea, folosirea unei încuietori la uși poate asigura intimitatea sau izolarea fonică pentru a păstra o atmosferă profesională pe durata apelurilor.

Întotdeauna ai în vedere cum să amenajezi spațiul care să fie perfect pentru client și cu siguranță acest lucru va duce la succes.

Related Articles

Stay Connected

14,922FaniÎmi place
1,443CititoriConectați-vă
10,814AbonațiAbonați-vă
- Advertisement -spot_img

Latest Articles