Concurența din sectorul de retail este acerbă. Această realitate determină magazinele să creeze experiențe care le permit să intre în contact cu clienții. Și asta nu e tot. Trebuie să-și organizeze spațiul fizic în așa fel încât să comunice în permanență mesajul brandului.
Consumatorul care începe o sesiune de cumpărături își dorește să cumpere ceva, are nevoie de ceva anume, iar magazinele trebuie să se asigure că îi arată că ele au ceea ce acesta caută. Și nu pot face asta oricum, ci ajutându-l pe acesta să trăiască o experiență cu totul aparte din momentul în care pune piciorul în magazin, să descopere că există o poveste în spatele acestei experiențe pe care o trăiește, care merită aflată.
Este vorba despre povestea unor produse care au reușit de-a lungul timpului să facă o impresie deosebită clienților. O primă impresie care determină fiecare client care calcă pragul magazinului să-l exploreze în profunzime. O primă impresie care se formează chiar din momentul în care clientul ajunge în fața vitrinei magazinului.
Vitrina îi sugerează acestuia ceea ce poate descoperi dacă va păși în povestea a cărei prefață abia a descoperit-o. O dată ce clientul intră în magazin, interiorul trebuie să-i depășească așteptările și să contribuie la crearea unei experiențe aparte. Nu trebuie să fie o experiență realistă sau practică, ci trebuie să evoce o conexiune emoțională cu brandul.
Crearea unei experiențe cu impact puternic asupra consumatorului începe cu crearea unei evaluări sincere a magazinului și brandului.
Vă doriți să vă impresionați clienții? Vă doriți să aibă parte de experiențe deosebite?
Puneți-vă în locul clienților și vizualizați ce fel experiență ați vrea să aveți parte la intrarea într-un magazin. Ce fel de tratament v-ați dori din partea angajaților unui magazin? Ce v-ar determina să intrați într-un magazin? Ați intra într-un magazin doar fiindcă v-a impresionat designul vitrinei? Ați intra în magazin fiindcă v-a atras nu doar aspectul exterior, ci și cel interior pe care l-ați observat uitându-vă pe fereastră? Cum ar trebui să arate magazinul sau ce ar trebui să vă ofere pentru a avea parte de o experiență deosebită?
Răspundeți la toate aceste întrebări pentru a descoperi cum v-ați putea impresiona clienții și cum le-ați putea oferi experiențe deosebite.
Este adevărat, nu este ușor să atingeți acest obiectiv, întrucât fiecare persoană este diferită. Ceea ce s-ar putea să le placă unora, s-ar putea să nu le placă altora. Cu toate acestea, există posibilitatea ca un lucru din magazin să placă tuturor. Iar acest lucru ar putea fi ordinea.
Nicio o persoană nu va avea parte de o experiență plăcută în magazin dacă produsele nu vor fi așezate într-o anumită ordine, astfel încât să poate fi observate cu ușurință. Omului trebuie să-i arăți ceva atractiv ca să vadă ceva anume. Dacă nu observă decât niște produse aruncate la întâmplare pe rafturi sau puse prin cutii în care nu se văd bine, nu va trăi o experiență frumoasă în magazin. Dimpotrivă, va ieși din el, întrucât va considera că dezordinea este extrem de obositoare, chiar deprimantă. Așa că, se va îndrepta către un alt magazin în care de când va intra va fi atras de o atmosferă deosebită. Mirosul plăcut, muzica în surdină, curățenia și produsele amplasate ordonat pe rafturi, îl fac să exploreze magazinul, să se plimbe printre rafturi, să admire, să analizeze, să aleagă, să pună în coș produse cunoscute sau noi.
Face chiar și cumpărături din impuls, căci nu se poate abține să nu ia câteva din produsele afișate pe gondolele aflate alături de casa de marcat. Pentru a atrage acest tip de consumator din nou în magazinul tău ai nevoie de…
Rafturi metalice menite să îmbunătățească experiența de cumpărături a consumatorilor
În prezent, există o gamă variată de rafturi metalice pentru magazin, dar trebuie să faceți o alegere inteligentă. Trebuie să alegeți rafturi de mijloc, rafturi de perete sau rafturi de legume-fructe, de exemplu, din oferta Rafturi Metalice de la A la Z. Cu ajutorul lor veți constata în cel mai scurt timp că experiența celor care vor intra în magazinul vostru se va îmbunătăți simțitor, întrucât aceste rafturi de calitate și foarte rezistente permit plasarea unei cantități mari de produse, în așa fel încât să fie vizibile și să atragă atenția clienților asupra lor. Mult succes în organizarea magazinului vă doresc!